söndag 24 februari 2013

Fullspäckad helg.

Jobbade extra i fredags natt, för att åka raka vägen hem i går och ordna barnkalas (utan sömn). Gästerna hann knappt gå innan jag störtade i säng efter lunch. Lagom trött.


Det var den helgen det. Gick upp ovanligt tidigt idag för att vara jag, redan klockan ett var jag uppe och hoppade. Lagom tills middagen stod på bordet.

Senare passade jag och mamma på att gå ut i solen med barnen.
En promenad och inspektion i trädgården.

Love kom springandes och skrek "Titta mamma en igelkotte".


Söndag eftermiddag och jag hade gärna varit ledig ett tag nu, men det blir bara en natt hemma innan jag går in och gör fyra nätter på raken.

När barnen slocknat skall jag titta på gårdagens mello, och jag har faktiskt lyckats att hålla mig ifrån resultatet. Har ingen aning hur det gick.


Dags för lite kvällsmat.

Hoppas ni haft en skön helg.
KRAM

Inga kommentarer: