måndag 13 maj 2013


Hej fina ni!

Då var det ny vecka igen, och jag sparkar igång den med ett par nätters jobb.
Idag gick det inte alls bra att sova, så jag och nakenfisen tog en 5km power walk i skogen istället, sömn är överskattat eller hur?
Hade tänkt att åka inlines idag igen, men efter milen igår på rätt okej tid kändes det inte som någon bra idé. Träningsvärken har satt sig fast i benen, dessutom har jag skoskavet from hell över hela hälen.


Imorgon kommer mormor och morfar hem ifrån USA, Jollan har balettavslutning och dessutom ska vi på 50 års kalas på kvällen. Full rulle med andra ord!


Jag och fisen passade på att mysa i sängen i morse när ingen var hemma.
  

Nu blir det att tänka till vad man ska ta med sig att äta inatt, kör strikt på min lchf,
och det verkar som att jag till och med som jag lyckats övertala Freddan att testa!

Ha en finfin kväll ni ♥

Inga kommentarer: