lördag 23 mars 2013


Det börjar gå mot påsk..

Förra årets kärringar innan påskparaden i stan.

Hej en vecka senare!

Det var en intensiv sådan..

Idag sov vi längre än vanligt, såklart.. eftersom jag hade en tid att passa.
Mötte upp fina Annelie för att göra en loppisrunda, och kom väl hem med lite mer än tänkt.
Vi var i stort behov av pussel, och det hittade jag en del.
Även andra spel, filmer, dataspel, Fiffi vattenkannehus med alla tillbehör, smurfhuset, lite Po.p och me&i plagg. Helt klart nöjd, även om jag önskar fler pussel.

Lämnade in fyra stora påsar igår, mest med kläder och jag hämtade mer ikväll än jag gjort tidigare gånger. De plagg med högst pris blev i alla fall sålt, så jag hoppas det slutar ok ändå.
Folk som besöker just den barnloppisen måste ju ändå ha riktigt dålig smak, för jag har nästan en full påse märkeskläder snorbilligt som var där uppe för tredje gången.
Nån gång skall dom väl säljas ;)


Efter loppisen blev det hem för lunch, sedan iväg på kusinens dop.
Så mysigt!

Vi hann knappt hem innan Jollan skulle iväg igen på kalas.
Maskerad disco hos sin dagiskompis, så jag skickade iväg en liten pirat.
Lite kul att hon inte promt skulle ha sin princessklänning, jag nämnde den dock inte ens utan sa bara "det klart du skall vara pirat", och hon nappade på det.

Nu blir det nattning av en liten trött kille, och sedan skall jag skriva städlista inför morgondagen när det skall påskpyntas. Skönt att kunna bocka av saker och ting.

Ha en fin fin lördags kväll!

KRAM

Inga kommentarer: