lördag 6 april 2013


#1 Äntligen rätt storlek, rätt modell och rätt färg. Rätt rätt rätt!!
#2 Jag brukar inte direkt slösa med bilder på mig själv..
#3 Svepte en halv flaska vin igår för att slippa ta mig ut. Slängde mig på soffan med nya tidningar istället.


Hello saturday !

Dagen flög verkligen förbi, utan att det har hänt sådär jätte mycket.

Vi var hos goa svägerskan på förmiddagen och fikade. Släppte av Jollan hos sin kompis i deras stall på väg hem. Lunch för oss andra, och sedan ville Love tillbaka och leka mer med sin kusin.
Så det blev ett par lugna timmar här hemma under eftermiddagen.

Middag och sedan slocknade båda trollen på två röda.


Imorgon ska dom små få följa med mormor och morfar till badhuset, under tiden skall jag och Fredrik till Ikea. Hallen är i stort behov av lite förändring.

Nu blir det en pw med finaste A!


Hoppas ni har en skön kväll!
KRAM

Inga kommentarer: