onsdag 3 april 2013


Nej jag är inget asfaltsbarn, utan trivs mycket bättre i skogen.


Hej hurtigare liv !

Nu håller inte längre några ursäkter till att inte ta sig ut.

Klockan ringde strax efter två idag, så jag hade god tid på mig att hinna med det viktigaste innan barnen skulle hämtas på förskolan (läs dricka kaffe och bara njuta av tystnaden).

Väl hemma blev det mer kaffe, och sedan drog jag på mig träningskläderna.
Förberedde middagen innan jag gav mig ut så att den skulle vara klar till jag kom hem.

Det blev inte så långt, men den stunden det blev var väldigt skön.
Precis mumsat i min cevapcici med klyftpotatis, tzatziki, och grekisk sallad, inte heller helt tokigt.
Lite mer kaffe, sedan är jag redo för ytterligare en jobbnatt.

Känner mig lite som Sunes pappa idag med mitt kaffe.. ;)

Ta hand om er ♥

Inga kommentarer: