fredag 12 april 2013

Svart/vit hall ♥




Dessa krokar hade gärna fått sitta på våran vägg.



GODMORGON!

Voj vilket projekt det blev, haha..
Som vanligt när jag sätter igång? Det enda leder till det andra.

Det blev ju jätte rymligt i hallen, men vart tusan skulle jag göra av sjuttielvatusen jackor, överdragsbyxor, hjälmar, inlines, ryggsäckar m.m.?

Snilleblixten slog ner 23.30 i förrgår kväll. Vi gör om linneskåpet till garderob.
Så redan igår efter frukost satte jag igång att tömma ett annat skåp, där jag kunde gömma undan lakan och handdukar, och det blev ju hur bra som helst.
Så nu skall jag bara få upp en stång inne i linneskåpet så att vi kan hänga in allt där.

Och ja så småningom blir det nog väldans bra..


I senaste nummret av Amelia hittade jag en bild på Johannas underbara kök.
Ett to die for kök!



Nu blir det plock och pill i naveln här hemma fram till lunch då dom små ska till förskolan.
Själv ska jag dra täcket över huvudet denna gråa dag.

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer: