onsdag 10 april 2013

Voila, så har vi äntligen en hall och inte en enda kaos.


Hej efterlängtad ledighet!

Jag har gjort tre nätter istället för två nu, och det känns.
Sov som en stock ett par timmar i morse, och vaknade sedan med världens huvudvärk.
Klassisk jag-har-jobbat-för-mycket-och-sovit-för-lite.

Två nätter hemma nu, och det ska bli riktigt skönt!


Jag drog en bra vals tidigare idag, ringde Freddan och bad honom ta med skruvdragaren hem så att jag kunde montera ihop hallmöblerna.
Han svarade snabbt "Du menar att du vill att jag tar med den hem, så att jag kan skruva ihop det?"
Ja jo, det var väl lite så jag tänkte ;)

Sagt och gjort, nu står det på plats och jag är väldans nöjd! Saknas ett par små saker som två krokar, ut skylt ect. Det får bli en sväng till Bettys inom snar framtid.
En butik jag går förbi till och från jobbet, och det är nog bra att den alltid är stängd vid dom tidpunkterna.

Nu, Sveriges mästerkock och ett glas vin.

 ♥

2 kommentarer:

Lulu sa...

Intressant, skulle vara kul att se hur det ser ut :) Verkar se fint ut iaf.
Hehe, brukar nog låta så mellan mig och Morgan också- men jag har faktiskt fler verktyg än honom, ibland måste man görat själv om man vill få det gjort. :)

Sofi sa...

Du får väl komma hit ;)
Kommer säkert upp lite fler bilder när jag är färdig & nöjd.